ارتش مظهر اقتدار وعزّت، پاکبازی و ایثار و اخلاص است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار وعزّت، پاکبازی و ایثار و آیینه تمام نمای اخلاص و رشادت دلیرمردان نام آوری است که با ایمان راسخ جان عزیز خویش را در طبق اخلاص نهاده و با تمام توان برای حفظ حریم دین به میدان آمده اند.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۹ فروردین یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی های دلاورمردانی است که آسمان و زمین و دریای این مرز پرگهر را پاسداری می کنند.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: ارتشیان سرافراز در کنار سایر نیروهای مسلح نهال انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را با خون خود آبیاری کرده و در جریان به بار نشستن این درخت تنومند، همواره در صحنه حاضر بوده و در راه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده اند.

 

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار وعزّت، پاکبازی و ایثار و آیینه تمام نمای اخلاص و رشادت دلیرمردان نام آوری است که با ایمان راسخ جان عزیز خویش را در طبق اخلاص نهادند و در طول هشت سال دفاع مقدس با بصیرت و استقامت مثال زدنی، با تمام توان برای دفع تجاوز خصم زبون و حفظ حریم دین مبین اسلام و صیانت از کیان میهن عزیزمان جانانه به میدان نبرد آمدند.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: ارتش در طول انقلاب اثبات کرده که در کنار دیگر نیروهای مسلّح نظام مقتدر جمهوری اسلامی با توکل به قدرت لایزال الهی و الهام گرفتن از نهضت عاشورای حسینی(ع) در برابر زیاده خواهی های دشمنان همچون کوه ایستاده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: ارتش مقتدر ایران اسلامی امروزه با الهام از پیام عاشورای حسینی و  با تکیه بر دانش افسران جوان و متعهد و تجربه امیران دلسوز و دلاورانش، مجهز به پیشرفته ترین ادوات نظامی و دفاعی شده است ‌و با تاسی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت و درچارچوب آرمان های انقلاب اسلامی، برای مقابله با هرگونه زیاده خواهی مستکبران و توطئه گران بیش از پیش آماده است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل افزود: ارتش در عرصه های مختلف اجتماعی همچون کمک به نیازمندان، زلزه زدگان، سیل زدگان و در بحران کرونا هم نقش مهمی داشته و نقش آفرینی کرده است. از زحمات یکایک ارتشیان به ویژه پرسنل فداکار پادگان شهید کبریایی شهرستان آران و بیدگل که از زمان بحران کرونا همراه با طلایه دارن عرصه سلامت در کنار ملت ایران حضور موثر پیدا کرده و خوش درخشیدند و با اقدامات پیشگیرانه امنیت و آرامش را به مردم هدیه کرده اند تشکر و قدر دانی می کنم./

کد خبر 1047219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha