۱۲ واحد نقض کننده شیوه نامه های بهداشتی در جهرم پلمب شد

رحمانیان از پلمب ۱۲ واحد صنفی شهرستان جهرم به سبب نقض شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (یکشنبه ۲۹ فروردین) در جمع خبرنگاران گفت: در دوره محدودیت‌های کرونایی در بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای، ۱۲ واحد بهداشتی متخلف شناخته و طی شبانه روز گذشته با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شدند‌.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این واحد ها شامل نانوایی، رستوران، عرضه قلیان، تهیه و عرضه قهوه، لبنیات فروشی و پست بانک بودند.

 

رحمانیان تصریح کرد: بازرسان بهداشتی با هدف بهبود و ارتقاء سطح سلامت شهروندان، با جدیت کامل بر کلیه واحدهای تحت پوشش نظارت مستمر داشته و در صورت شناسایی واحدهای متخلف برابر مقررات برخورد و پس از صدور اخطارهای لازم نسبت به پلمب مکان اقدام می کنند.

 

وی اظهار داشت: در راستای نظارت بر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرستان های جهرم و خفر، از ابتدای وضعیت قرمز شهرستان در پیک چهارم کرونا بیشتر از ۲ هزار و ۵۰۰ بازدید به صورت سرزده از این مکان‌ها انجام گرفته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک شایانی به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا می کند لذا مردم باید همگام و هم‌راستا با مدافعان سلامت در رعایت این پروتکل‌ها کوشا باشند.

 

رحمانیان عنوان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در سطح شهرستان، با سامانه رسیدگی به شکایات ۱۹۰ تماس گرفته تا در اسرع وقت نسب به رسیدگی موضوع اقدام شود.

 

کد خبر 1047246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha