ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از مرزهای وطن صیانت می کند

سرهنگ شرفخانی با بیان اینکه نیروی ارتش با حفظ آمادگی از مرزهای وطن صیانت می کند، گفت: فرمان امام در ۲۹ فروردین باعث شد ارتش اقتدار یابد و باعث افتخار انقلاب اسلامی ایران شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، سرهنگ « محمد شرفخانی» امروز(29 فروردین) در مراسم بزرگداشت روز ارتش در شهرستان بروجرد، اظهار داشت: نیروی ارتش با حفظ آمادگی و اقتدار از مرز های کشور صیانت می کند.

 

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا ایران اسلامی و شهدای ارتش، افزود:  یاد و خاطره شهیدان که با اهدای خون پاکشان انقلاب را زنده نگه داشتند همواره در دلها ماندگار است.

 

وی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای اوج گیری انقلاب تاکنون از مرزها و دستاوردهای انقلاب دفاع کرده و می کند.


سرهنگ شرفخانی افزود: ۲۹ فروردین در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران یادآور درایت و دوراندیشی امام راحل است که نامیدن این روز با عنوان «ارتش»توطئه عناصر ضد انقلاب که سودای انحلال نیروهای مسلح را در سر می‌پروراندند، خنثی کرد.

 

وی بیان کرد: فرمان امام در ۲۹ فروردین باعث شد ارتش اقتدار یابد و باعث افتخار انقلاب اسلامی ایران شود.

 

سرهنگ شرفخانی ادامه داد: روز ارتش یادگار ماندگار امام خمینی(ره) است و تاکنون استقامت خود را در مقابل دشمنان داخلی و خارجی نشان داده و در فرمان کامل فرماندهی کل قوا ایستاده اند و از انقلاب و اسلام دفاع می کنند.

 

گفتنی است، امروز با توجه به شرایط بحرانی جامعه در پی شیوع بیماری کرونا، مراسم گرامیداشت روز ارتش با رژه موتوری نیروهای مسلح برگزار شد.

کد خبر 1047265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha