رضایت ۷۰ درصدی مردم از اقدامات شورا و شهرداری شیراز بهترین دفاع در مقابل منتقدان است

مقیمی گفت: میزان رضایت مردم شیراز، از خدمات و اقدامات شهرداری طبق آمارها بیش از ٧٠ درصد است و این بهترین دفاع برای شورا و شهرداری شیراز در مقابل اتهام به کم کاری از سوی منتقدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «قاسم مقیمی»، امروز (یکشنبه 29 فروردین) در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: اخیراعملکرد شورای اسلامی و شهرداری شیراز مورد اتهاماتی قرار گرفته که بادی به دفاع از آنها بپردازیم.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در این جلسه به دفاع از عملكرد پرسنل و نیروهای خدوم شهرداری شیراز از جمله نیروهای شركتی می پردازم كه گاهی توسط مطامع فردی و جناحی و سیاسی گوشت قربانی شده اند و سواستفاده كنندگان از خود نپرسیدند تبدیل وضعیت آنها در دوره های گذشته چه شد و چرا نیروهایی كه پنج تا 15 سال سابقه فعالیت در شهرداری دارند چرا در لیست تبدیل وضعیت قرار نگرفتند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که بسیاری دیگر از نیروها با سوابقی به مراتب كمتر بدون طی مراحل قانونی به استخدام در آمده اند اما مستندات قانونی اعلام شود تا حداقل مردمی كه از دست آن مدیران به 2 گانگی دچار شده اند از ما نپرسند چرا قبلی ها ٢ هزار نیرو را بدون ارائه سندی قانونی تبدیل وضعیت كرده اند.

مقیمی تصریح کرد: نباید نیروهایی كه سال ها پیشتر به كار گرفته شده و فعالیت هایی زیادی داشته اند اکنون در جایگاه دروغگو و كم كار و خطرناک برای سیستم تعریف و شناخته شوند.

وی ادامه داد: در اقدامی بی سابقه که در 11 منطقه شهرداری شیراز بیش از یکصد پروژه بزرگ و كوچک انسان محور در حال اجراست شورا و شهرداری را نمی توان به كم كاری متهم کرد.

مقیمی اضافه کرد: میزان رضایت مردم شیراز از خدمات و اقدامات شهرداری طبق آمارها بیش از ٧٠ درصد است و این بهترین دفاع برای شورا و شهرداری شیراز در مقابل اتهام به کم کاری از سوی منتقدان است.

وی تاکید کرد: شهرداری الكترونیک و شهروند سپاری و ارائه كلیه خدمات ارباب رجوع با هوشمندسازی از اقدامات شاخص این شورای پنجم و شهرداری شیراز است.

مقیمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: انتخابات نعمت بزرگی است و برای وارد شدن در عرصه‌ انتخابات، تنها موضوع حاكم، قانون است و هرگونه تخریب، تهدید، تطمیع، فریب و وعده‌های خارج از اختیارات قانونی و اقدام مغایر امنیت ملی نظیر تفرقه قومی و مذهبی در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است.

کد خبر 1047269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha