کرونا ۶ قربانی دیگر در خراسان جنوبی گرفت/۲۸ بیمار در بخش مراقبت ویژه

مهدی زاده از شناسایی ۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان جنوبی و جان باختن ۶ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،«کامبیز مهدی زاده» ظهر امروز (۲۹ فروردین) در گفتگو با رسانه های گروهی استان درباره آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۶۵ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری و از این تعداد ۱۵۳ نفر مبتلای قطعی به کرونا هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: متاسفانه با ۶ مورد جدید فوت بر اثر ویروس کرونا در شبانه‌روز گذشته تعداد فوتی‌های کرونا در خراسان جنوبی به ۷۹۴ نفر رسید.

 

مهدی زاده از شناسایی ۶۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۱۶۸ آزمایش جدید کرونا در استان انجام شد که ۶۸ مورد این آزمایش‌ها مثبت قطعی بود.

 

وی بیان کرد: از بیماران مبتلای جدید به کرونا، ۲۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند و ۴۸ نفر نیز از طریق نمونه‌گیری سرپایی شناسایی شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: از این مبتلایان جدید کرونا ویروس تعداد ۳۴ مورد از بیرجند، ۱۱ نفر از زیرکوه، ۹ نفر از درمیان، هفت نفر از طبس، پنج مورد از قاین و ۲ مورد از سربیشه بوده است.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۸ بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که حال پنج نفر بیمار بستری بدحال و مناسب نیست، افزود: خوشبختانه تاکنون ۱۷ هزار و  ۲۰۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

 

کد خبر 1047290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha