برای تحقق خواسته های انجمن های بیماران خاص از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم

شلیش پور با بیان اینکه اداره کل اجتماعی استانداری خوزستان از همه ظرفیت های خود برای تحقق خواسته های انجمن های حمایتی بهره می گیرد گفت: لازم است ابزارهایی با همکاری انجمن های حمایتی تعریف شود که سایر دستگاه ها مجاب به همکاری با آنها شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «یعقوب شلیش پور» ظهر امروز (یکشنبه 29 فروردین) در دیدار با انجمن های سلامت و بیماران خاص استان خوزستان اظهار کرد: اقداماتی که مجموعه های حمایتی از بیماران خاص انجام می دهند یک عشق ناشناخته است و در این وضعیت حساسی که کشور با آن مواجه است تلاش برای بیماران صعب العلاج کار بسیار ارزشمند و بزرگی است.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه در حوزه بیماری های صعب العلاج آموزش و اطلاع رسانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است افزود: باید راهکارهایی تعریف شود که بتوانیم با اطلاع رسانی صحیح از توسعه بیماری های صعب العلاج برای نسل های آینده جلوگیری شود.

 

وی با بیان اینکه هر انسانی یک هویت اجتماعی، شهری و شناسنامه ای دارد و تلاش های انجمن های سلامت به معنای واقعی هویت انسانی را به نمایش گذاشته اند اضافه کرد: این تلاش ها می تواند الگویی برای سایر افراد جامعه باشد؛ اگر کوتاهی در مقابل تلاش ها صورت گرفته متوجه مسئولان بوده و همه مسئولان باید به وظیفه اجتماعی خود در برابر انجمن های حمایتی از بیماران صعب العلاج عمل کنند.

 

شلیش پور با اشاره به اینکه تجلیل و تقدیر از فعالان حوزه های سلامت به ویژه بیماران خاص کوچکترین کاری است که باید انجام داد ابراز کرد: اداره کل اجتماعی استانداری خوزستان از همه ظرفیت های خود برای تحقق خواسته های انجمن های حمایتی بهره می گیرد و ضرورت دارد ابزارهایی با همکاری انجمن های حمایتی تعریف شود که سایر دستگاه ها مجاب به همکاری با انجمن های حمایتی شوند.

 

وی تصریح کرد: به معاونت اقتصادی استانداری خوزستان پیشنهاد داده می شود که انجمن های حمایتی از بیماران خاص و صعب العلاج را به بانک های جهت دریافت تسهیلات کم بهره معرفی کنند.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان در پایان یاد آور شد: ما این وعده را می دهیم که به صورت ویژه موضوع استعلام های انجمن های بیماران خاص پیگیری خواهد شد تا تمدید پروانه فعالیت این انجمن ها هرچه سریع تر صادر شود.

 

کد خبر 1047310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha