کلنگ احداث مسکن۱۰واحدی روستای عظیمیه تنکابن به زمین زده شد

حجت الاسلام عالیشاه از احداث ساختمان ۱۰ واحدی روستای عظیمیه شهرستان تنکابن در زمین اهدایی خانواده امینی با همکاری بنیاد مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(29فروردین) در آئین کلنگ زنی پروژه مسکن 10 واحدی ویژه نیازمندان روستای عظیمیه شهرستان تنکابن که با حضور حجت الاسلام«سید مهدی هدایتی» امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: زمین این پروژه توسط حاج خانم امینی فرزند حاج فیض الله امینی در جشن لبخند سال ۱۳۹۷ در شهرستان تنکابن در اختیار کمیته‌امداد قرار داده شد و امروز کلنگ زنی صورت گرفت .

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: هزینه ساخت این ۱۰واحد مسکن مددجویی هر واحد ۵۰میلیون تومان از محل وام بنیاد مسکن و ۳۰میلیون تومان  کمک بلاعوض بنیاد مسکن برای هر واحد و ۲۰میلیون تومان  با کمیته امداد  تامین می شود.

 

وی با بیان اینکه زمینه اهدایی خیر نیک اندیش اهل تنکابن استان مازندران حمام قدیمی بوده، بیان کرد: با کمک شهردار، بخشدار و مسئولان تغییر کاربری این زمین صورت گرفت و کلنگ احداث این ۱۰واحد مسکن امروز به زمین زده شد تا هرچه زودتر ساخت این واحدهای مددجویی آغاز شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه به هزینه زیاد احداث مسکن اشاره کرد و افزود: همانطور که می دانید ساخت مسکن هزینه دارد باید خیرین را سمت و سو بدهیم با اولیت بندی کمک کنیم مشکل ۱۷۰ مستاجری تحت حمایت کمیته امداد برطرف شود.

 

وی متراژ زمین اهدایی برای احداث مسکن مددجویان را ۶۰۳ متر اعلام کرد و گفت: هزینه برآورد شده برای احداث و تکمیل این 10واحد مسکونی بین ۲ الی ۳ میلیارد تومان می باشد.

کد خبر 1047312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha