دشمن به دنبال کاهش صبر و استقامت جریان مقاومت است

حجت الاسلام دیلم گفت: دشمن به دنبال کاهش صبر و استقامت جریان مقاومت است و باید به این مهم در برنامه های گرامیداشت روز قدس اهتمام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «رضا دیلم» ظهر امروز (یکشنبه 29 فروردین) در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله روز قدس اظهار کرد: روز قدس نمادی برای صبر و حق است و موضوع کلیدی برای جهان اسلام به شمار می رود و باید در مسیر حذف غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی در منطقه گام برداریم.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع کرونا باید از ظرفیت نخبگان انقلابی بهره ببریم و به جای یک روز باید مناسبت های گرامیداشت روز قدس را به 10 روز تعمیق دهیم و در این راستا کارگروه های مختلفی را ایجاد کنیم.

 

حجت الاسلام دیلم یادآور شد: با توجه به گسترش حوزه مجازی می توانیم حوزه رسانه را پیشانی برنامه های روز قدس بدانیم و باید تولید محتوای مناسب در این روز تولید شود.

 

وی گفت: در راستای تبیین روز جهانی قدس می توانیم از بستر شبکه شاد بهره ببریم و از این شبکه به منظور جریان سازی استفاده کنیم.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: احتمالا با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه تجمعی در روز قدس نخواهیم داشت و باید از بستر فضای مجازی در این مسیر استفاده کنیم ، دشمن به دنبال کاهش صبر و استقامت جریان مقاومت است و باید به این مهم در برنامه های گرامیداشت روز قدس اهتمام شود.

 

کد خبر 1047315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha