۱۳ هزار دوز واکسن کرونا وارد گلستان شد/ تمام بیماران دیالیزی  در گرگان واکسینه شدند

فاضل بابیان اینکه ۹ هزار و ۱۸۷ نفر تاکنون نسبت به کرونا واکسینه شدند، گفت: ۱۳ هزار دوز واکسن جدید کرونا وارد گلستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» عصر امروز (یکشنبه 29 فروردین) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: در شهرستان علی آبادکتول به دو نفر غیرپاکبان واکسن کرونا تزریق شد و با مقصران این اتفاق برخورد شد.

                           

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در مرحله نخست 9 هزار و 900 واکسن وارد استان گلستان شد که از این میزان 9 هزار و 187 نفر تاکنون نسبت به کرونا واکسینه شدند، گفت: 13 هزار دوز واکسن کرونا وارد گلستان شد.

 

فاضل بیان کرد: براساس میزان سهمیه واکسن کرونا  استان در مرحله نخست پنج هزار و 287 واکسن به کادر درمانی بیمارستان های گلستان تزریق شد.

 

وی افزود: 85 جانباز با اولویت جانباز شیمیایی ریوی، کارکنان مراکز منتخب بهداشت، هفت نفر از پرسنل غسالخانه ها و بیماران خاص و بخشی از پاکبان ها نیز  این واکسینه تزریق شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ابراز داشت:  پزشکان بخش خصوصی و مراکز سی.تی.اسکن، انتقال خون، تعدادی از کارکنان درمانگاه های سپاه و نیروی انتظامی نیز واکسن کرونا دریافت کردند.

 

فاضل بابیان اینکه تمام بیماران دیالیزی در گرگان نسبت به کرونا واکسینه شدند، بیان کرد: 13 هزار دوز واکسن که امروز وارد استان شده است و می توانیم در یک تا دو هفته آینده تزریق کنیم و پزشکی قانونی، کادر درمانی باقی مانده در اولویت قرار دارند و می توانیم این واکسن را به جانبازان و بیماران خاص گروه سنی نیز تزریق کنیم.

 

کد خبر 1047328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha