بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین روز قدس و مسئله فلسطین

حجت الاسلام دیلم گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی نسبت به تبیین اهمیت روز قدس و مسئله فلسطین بپردازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت الاسلام نورعلی دیلم» عصر امروز (یکشنبه 29 فروردین) در  جلسه هماهنگی روز قدس اظهار کرد: برادران اهل سنت نسبت به روز قدس اهمیت زیادی قائل هستند.

 

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به دسیسه های دشمنان برای انشقاق بین مسلمانان اشاره کرد و ادامه داد: گاهی در فضای مجازی عنوان می شود که اگر جمهوری اسلامی در خصوص فلسطین و رژیم صهیونیستی موضع گیری می کند این موضوع شخصی است و این درحالی است که مسئله فلسطین مسئله همه جهان اسلام است.

 

حجت الاسلام دیلم یادآور شد: شیوع ویروس کرونا باعث محدودیت هایی برای برگزاری نشست های تبیینی شده است اما از طریق بستر فضای مجازی نشست هایی را برگزار می کنیم و به صورت پیامکی با روحانیون اهل تسنن استان در ارتباط هستیم که از این ظرفیت برای تبیین روز قدس بهره خواهیم گرفت.

 

وی گفت: باید از ظرفیت حداکثری اقشارهایی که با آنها در ارتباط هستیم در راستای تبیین اهمیت روز قدس و مسئله فلسطین استفاده کنیم.

 

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور یادآور شد: موضوع روز قدس باید گفتمان محور باشیم و شبکه های مجازی خوبی در استان داریم و باید تخصصی در حوزه قدس شریف با بهره گیری از بستری فضای مجازی فعالیت کنیم.

 

 حجت الاسلام دیلم بابیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از بستر فضای مجازی برای وحدت شکنی و دشمنی با آرمان های انقلاب اسلامی استفاده می کنند، افزود: باید نسبت به توطئه های دشمنان با بصیرت و هوشمندانه عمل کنیم.

 

کد خبر 1047334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha