هیچ رخنه ای بین نیروهای مسلح وجود ندارد/ برگزاری رژه موتوری به مناسبت روز ارتش در پادگان های گلستان

اصغر زاده گفت: هیچ رخنه ای بین نیروهای مسلح وجود ندارد و ارتشی و سپاهی در زیر سایه فرماندهی کل قوا نیروای مسلح ماموریت ها و وظایف خود را پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سرهنگ «سهراب اصغرزاده» عصر امروز (یکشنبه 29 فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی مراسم رژه موتوری در پادگان ها برگزار شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم رژه را در میادین شهر نداشتیم.

 

ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران ادامه داد: یکی از دستاوردهای شهید سپهبد صیادشیرازی وحدت بین سپاه و ارتش بود و همواره عنوان می کرد که بیان کنید ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند.

 

اصغرزاده یادآور شد: با توجه به اینکه ارتش و سپاه نیز نظر فرماندهی کل قوا مدیریت می شود به هیچ عنوان رخنه ای در بین نیروهای مسلح وجود ندارد و هر مجموعه ای در نیروهای مسلح در تلاش است که وظایف خود را پیگیری کند.

 

وی گفت: وظیفه ارتش حفظ حدود و ثغور اراضی است و اگر نیاز باشد سپاه نیز در این امر به ما کمک می کند و همچنین سپاه وظیفه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را برعهده دارد و در صورت نیاز ارتشیان در کنار سپاه برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی پرتلاش خواهند بود.

 

ارشد نظامی آجاد در استان های گلستان بابیان اینکه وحدت رویه خوبی بین مجموعه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در استان گلستان حاکم است، افزود: از نظر قانونی و وحدت رویه هیچ مشکلی نیروهای مسلح ندارند و این وحدت جز موضوعاتی است که همواره دشمن به آن چشم دوخته است.

 

 

کد خبر 1047336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha