برگزاری مسابقه و آموزش قرآن کریم در فضای مجازی توسط کانون مسجد «نور» شیراز

رضا زاده گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه و آموزش قرآن کریم در فضای مجازی برگزار می کند.

«سیده مریم الشریعه رضا زاده»، از برگزاری مسابقه قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: 30 مسابقه از 30 جزء قرآن کریم در 30 روز ماه مبارک رمضان با هدف بهره مندی معنوی از ماه مبارک رمضان با همکاری، اساتید در فضای مجازی برگزار می شود که با آموزش قرآن نیز همراه است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: در این برنامه «مهوش اقتصادی»، استاد تفسیر سطح سه حوزه، هر روز یک پیام تفسیری از جزء همان روز با موضوع مهدویت در قرآن در گروه فضای مجازی ارائه می دهد.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز اضافه کرد:  «آمنه محسن پور»، کارشناس امور مذهبی نیز هر روز یک مسابقه از جزء روز به صورت چهار جوابی در گروه می گذارد و به میزان بیشترین مشارکت در روز آخر ماه رمضان به قید قرعه چند جایزه تقدیم خواهد شد.

وی اعلام کرد: «زهرا پوردست»، دکترای روابط بین الملل  نیز تهیه 30 پیام  با موضوع حضور حداکثری در انتخابات و ضرورت حضور در انتخابات و «طیبه نیک نژاد»، کارشناس ارشد مشاوره 30 پیام با موضوع تاب آوری اجتماعی در گروه های مجازی می گذارد.

رضا زاده ادامه داد: همچنین 60 ساعت کلاس حضوری در 30 جلسه در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع ) توسط «نازنین بالش زر» و در قصرالدشت توسط «مژگان حاج زمانی» به صورت حضوری و با همکاری استانداری و اساتید موسسه «صبح فاطر» که در مسجد نور به مدت یک ماه در وبینار کشوری آموزش دیده اند، برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این کلاس ها با هدف افزایش تاب آوری خانوادهای آسیب پذیر و با حمایت معاونت امور بانوان وخانواده ریاست جمهوری در تمام نقاط محروم برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با اشاره به ارسال پیامهای آموزشی ومسابقه به 20 گروه در فضای مجازی عنوان کرد: این پیام ها همچنین در 2 گروه استانی مداحان و بانوان انقلابی و یک گروه کشوری مربوط به تشکل های مردم نهاد ارسال می شود و  مورد استقبال قرار گرفته است.

رضا زاده از اهدای 35 چادر به بانوان کارتن خواب کمپ «خوشروی» خبر داد و گفت:  نماز امام زمان (عج) برای نخستین بار در این در کمپ توسط «لاله کاشانی»، مداح هیئت «فاطمیون» به مناسبت ماه مبارک رمضان اقامه شد و چند جلد کتاب نیز به کمپ اهدا شد.

 

 

کد خبر 1047358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha