اشتغال زایی برای فرزندان شهدا نیازمند بهره مندی از ظرفیت ها است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها برای رفع مشکل بیکاری فرزندان شهدا، گفت: باید از ظرفیت های درون استانی و برون استانی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(29فروردین) در دیدار با مدیر کل و کارکنان بنیاد شهید استان لرستان اظهارداشت: در هر عرصه ای که فعالیت داریم نوع خدمت باید خالصانه و صادقانه باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خدمت به خانواده شهدا را توفیقی بزرگ خواند و افزود: باید قدر این فرصت را بدانیم و در جهت رفع مشکلات خانواده شهدا اقدامات جهادی انجام شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: نوع تعامل و رفتار با فرزندان و خانواده های شهدا باید با دلسوزی و مهربانی باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: اشتغال فرزندان شهدا از مسائل مهمی است که باید در اولویت قرار گیرد و در این راستا باید از ظرفیت های برون استانی و درون استانی استفاده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برای فرع مشکل بیکاری فرزندان شهدا باید بسته توجیهی اشتغال تهیه شود و در حوزه اشتغال فرزندان شهدا برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به سفر رئیس بنیاد شهید کشور به استان، عنوان داشت: سفر آقای اوحدی باید دستاوردی داشته باشد.

 

کد خبر 1047369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha