عملیات ۴ خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک هفته آینده شروع می شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عملیات ۴ خطه کردن مسیر دهلران- اندیمشک در سه قطعه تعریف شده است که عملیات تکمیلی فاز اول آن هفته آینده شروع خواهد شد.

«عبدالله بهادری» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: چهار خطه کردن مسیر دهلران به سمت اندیمشک  شامل سه قطعه می شود که قطعه اول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر 17میلیارد تومان قرارداد آن منعقد شده است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: پیمانکار در حال انجام برنامه زمان بندی است تا ظرف مدت یک هفته آینده عملیات اجرایی آن شروع می شود.

 

بهادری یادآور شد: پیمانکار قطعه دوم از کیلومتر 12تا کیلومتر  30 شخص شده است و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

 

وی گفت: به دلیل مشکلاتی که در اجرای قطعه دوم با پیمانکار وجود دارد، مکاتبه لازم با شورای فنی استان صورت گرفته است و حداکثر ظرف دو هفته آینده این قطعه تعیین تکلیف یا مشمول ماده ۴۶ خواهد شد و مجدد برآورد قیمت و به پیمانکار جدید واگذار خواهد شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: قطعه سوم به طول ۶۰ کیلومترتا مرز مشترک استان ایلام  و استان خوزستان بوده که  مطالعات آن صورت گرفته است.

 

بهادری خاطرنشان کرد: برای شروع این قطعه با شرکت ساخت رایزنی صورت گرفته است تا تامین اعتبار و در صورت موافقت شرکت ساخت، عملیات اجرایی آن  در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

کد خبر 1047428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha