آرد مورد نیاز نانوایی‌های با پخت مرغوب تامین می شود

محسنی با تاکید به اینکه نانوایی‌های فومن نان با کیفیت بالا پخت کنند زیرا رضایت‌مندی مردم امر مهمی است گفت: آرد مورد نیاز نانوایی‌هایی که نان مرغوب پخت می‌کنند تامین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محمدرضا محسنی» صبح امروز(دوشنبه، 30فروردین) در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: کالای مورد نیاز مردم در این ماه پرفیض باید به طور مستمر،پایش، بررسی و تامین شود.

 

فرماندار فومن با تاکید بر نظارت‌های مداوم بر عرضه کالا افزود: نظارت‌ها و گشت‌های مشترک باید به گونه‌ای باشد که تاثیرگذار واقع شود.

 

وی نظارت بر نانوایی‌ها را بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: آنچه در این خصوص مهم است اینکه نانوایی‌ها نسبت به نصب بنر در زمینه فاصله گذاری اقدام کنند و همچینن نان با کیفیت بالایی به دست مردم برسد چرا که رضایت‌مندی مردم امر مهمی است.

 

محسنی با اشاره به اینکه آرد مورد نیاز نانوایی‌هایی که نان مرغوب پخت می‌کنند تامین شود تصریح کرد: نظارت‌ها باید بیشتر و دقیق‌تر انجام شود و در رسیدگی به تخلفات نباید به هیچ وجه اغماض شود.

 

فرماندار فومن با اشاره به پیک چهارم کرونا خاطرنشان کرد: با واحدهای صنفی و مشاغلی که در پیک چهارم باید بسته باشند در صورت بازبودن و رعایت نکردن، برخورد قانونی صورت گیرد و با کسانی که گرانفروشی می‌کنند برخورد تعزیراتی شود.

کد خبر 1047554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha