افزایش مبتلایان به کرونا در لرستان/ یک هزار و ۱۹۳ بیمار در مراکز درمانی لرستان بستری شدند

کوشکی، با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار کرونا مثبت در لرستان فوت شده اند، گفت: هم اکنون یک هزار و ۱۹۳ بیمار مبتلا و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی لرستان بستری هستند.

«مریم کوشکی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 302 هزار و 653 نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

 

 

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه  تاکنون نتیجه 299 هزار و439 نمونه اعلام  شده است، افزود: از این تعداد  نتیجه 203هزار و 934نمونه منفی اعلام شده است.

 

روزانه بالغ بر یک هزار لرستانی به بیماری کرونا مبتلا می شوند

 

وی در ادامه  از ثبت  روز افزون آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خبرداد و بیان کرد: آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به 95 هزار و501 نفر رسیده است، که نسبت به 24 ساعت قبل هزار نفر افزایش داشته است.

 

ثبت13 فوتی  کرونا طی 24 ساعت گذشته در لرستان

 

کوشکی با اشاره به ثبت 13 فوتی جدید در لرستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، گفت: تاکنون یک هزار و  540نفر بر اثر مبتلا شدن به این ویروس جان باختند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: هم اکنون نیز یک هزار و 193 نفر مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های لرستان بستری هستند.

کد خبر 1047583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha