۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان گلستانی طبخ و توزیع شد

به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و در ادامه نهضت مواسات و احسان در استان گلستان یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان گلستانی طبخ و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی یک هزار پرس غذای گرم با همکاری خادمین موکب علی بن موسی الرضا (علیه السلام) گلستان و تیپ 230 شهید متاجی گرگان در محلات مختلف استان توزیع شد.

 

سرهنگ «سهراب اصغرزاده» در خصوص خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایام کرونا اظهار کرد: بیمارستان 560 ارتش تنها بیمارستان نیروهای مسلح در سه استان شمالی است که از ابتدای اپیدمی کرونا نسبت به درمان بیماران کووید19 اقدام کرده است.

 

ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران یادآور شد: ارتش از ابتدای اپیدمی کرونا در کنار مردم بوده و در این راستا در ابتدای اپیدمی کرونا در سطح استان با استفاده از تجهیزات یگان تیپ 230 شهید متاجی در یک نوبت به گندزدایی معابر سطح استان اقدام کردیم.

 

سهراب زاده یادآور شد: در داخل پادگان ها نیز تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و نسبت به بیرون از پادگان ها کادر و سربازان ما کمتر در خطر کرونا قرار دارند.

 

کد خبر 1047639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha