ثبت حماسه همدلی مومنانه و مواسات با تولیدات هنری جامعه هنرمندان فارس

نمازی گفت: جامعه هنرمندان فارس برای ثبت حماسه همدلی مومنانه و مواسات به تولید آثار متعدد هنری و ادبی اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «وحید نمازی»، امروز (دوشنبه 30 فروردین) با اشاره به تامل در حل معضلات کرونا از زاویه فرهنگی همایش مواسات و همدلی مومنانه گفت: قناعت در دوران سختی و کمک به همنوع در فرهنگ تاریخی مردم ما ریشه دارد و ملت ما امروز بار دیگر با همدلی مومنانه پیروز و سربلند شده‌ است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس افزود: : برخی معتقدند تنها با بهره‌برداری از تکنولوژی‌ها و پروتکل‌های درمانی و بهداشتی، توانسته‌ایم از نظر روانی بحران مضاعفی در جامعه نداشته باشیم اما هیچ تکنولوژی مدرنی به تنهایی در گذشته و امروز قادر به دفع بلا نبوده است.

وی اضافه کرد: مردم ما در دوران دفاع مقدس با مدافعان و جنگاوران همکاری و همراهی می‌کردند و امروز نیز در بحران کرونا با کمک به همنوعان خود در صحنه هستند.

نمازی تصریح کرد: مردم ما بار دیگر در بحران کرونا نشان دادند که شرایط حساس کشور را درک می‌کنند و با وجود همه ناملایمت‌های داخلی و خارجی همدیگر را فراموش نمی‌کنند.

وی ادامه داد: مردم ما در مواسات و همدلی مومنانه، صحنه‌های با ارزش انسانی و اسلامی از همدلی و کمک به یکدیگر، ایثار و از خود گذشتگی آفریده اند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس اضافه کرد: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید می فرمایند، برنامه ها با استفاده از مقوله فرهنگ موفق و اثر گذار می شوند.

وی اعلام کرد: جامعه هنرمندان فارس نیز هیچگاه رسالت خود را فراموش نکرده‌ است و به صورت خودجوش کارهای بزرگی را رقم می زند و برای ثبت حماسه همدلی مومنانه و مواسات به تولید آثار متعدد هنری و ادبی اقدام کرده است.

کد خبر 1047657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha