۸ هزار نسخه کتاب به کتابخانه های خراسان جنوبی اهدا شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» گروه جهادی رضوان ۸ هزار نسخه کتاب با موضوعات مختلف به کتابخانه های عمومی استان اهدا کرد.

«محمود حاجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: نهاد کتابخانه های عمومی به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی و ایجاد تعلق در تأمین منابع کتابخانه‌ها و معرفی کتابخانه‌های عمومی اقدام به برگزاری پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» کرده است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای این پویش مردم و خیرین با فرهنگ‌ خراسان جنوبی می‌توانند با مراجعه به نزدیک ترین کتابخانه عمومی در محل زندگی کتاب‌های خود را برای استفاده دیگران به کتابخانه هدیه کنند و در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

 

وی با اشاره به اهدای هشت هزار نسخه کتاب توسط گروه جهادی رضوان به کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: این گروه جهادی در سال های گذشته نیز اقدام به این کار با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های عمومی مناطق محروم استان انجام داده است.

 

حاجی در ادامه اظهار کرد: کتاب‌های اهدا شده با موضوعات مذهبی، دفاع مقدس، کمک درسی، کودک و نوجوان و عمومی است و تمامی منابع پس از بررسی و تایید توسط کارشناسان بر اساس نیاز به کتابخانه های سطح استان ارسال می‌شود تا پس از ثبت و سازماندهی، اعضا و علاقمندان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گفت: تاکنون 5500 نسخه از کتاب های اهدایی گروه جهادی رضوان به کتابخانه های عمومی استان تحویل داده شده است و مابقی تا پایان اردیبهشت ماه ارسال خواهد شد.

 

حاجی در پایان بیان کرد: طرح پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» یک سنت حسنه ای است که باعث ارتقای سطح فرهنگ مطالعه در جامعه می شود و در آینده ای نزدیک شاهد به ثمر نشستن این نیک اندیشی خواهیم بود.

 














کد خبر 1047710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha