۲۵مددجوی فاقد مسکن در کلاردشت امسال خانه دار می شوند

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ۲۵واحد مسکن مددجویی در کلاردشت با تسهیلات ۵۰میلیون تومان وام بنیاد مسکن، ۳۰میلیون تومان کمک بلاعوض بنیاد مسکن و مشارکت بسیج و سپاه و خیران این واحد های مسکونی تا پایان سال ساخته و به مددجویان تحویل داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(30فروردین) در حاشیه اجرای طرح مفتاح الجنه که در دفتر امام جمعه شهرستان کلاردشت غرب استان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل جذب زودهنگام اعتبارات اشتغال کمیته امداد مازندران ، امسال ، اعتبارات اشتغال ۴۴۰میلیارد تومان شد و از اثرات برکت کار  انقلابی و جهادی است.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: هرجا که کار جهادی و انقلابی باشد خدا در آن کار برکت ایجاد می کند، اتحاد و وحدت باعث شد تا جذب زود هنگام صددرصدی اشتغال را داشته باشیم.

 

وی بیان کرد: ۲۸۰۰نفر از ایتام و ۸۵۰۰فرزند  طرح محسنین از حمایت مادی و معنوی حامیان نیکوکار  برخوردارند که تلاش می کنیم سرانه ایتام را از ۳۰۰هزار تومان به ۸۰۰هزار تومان برسانیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: مستمری مددجویان کمیته امداد در سال‌جاری یک نفره ۲۹۸ هزار تومان، دونفره ۵۲۵ هزار تومان، سه نفره ۷۰۴هزار تومان ، چهار نفره ۹۱۰ هزار تومان و پنج نفره و پنج نفره به بالا یک میلیون و ۵۰هزار تومان است.

 

وی به پویش ایران همدل اشاره کرد و گفت: انتظار داریم اصناف، دهیاران، بخشداران، کارکنان، بسیجیان، سپاهیان و مردم نوعدوست کمک کنند.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ۲۵واحد مسکن مددجویی در کلاردشت با تسهیلات ۵۰میلیون تومان وام بنیاد مسکن، ۳۰میلیون تومان کمک بلاعوض بنیاد مسکن و مشارکت بسیج و سپاه و خیران این واحد های مسکونی  تا پایان سال ساخته و به مددجویان تحویل داده می شود و این مهم فقط با همدلی و وفاق میسر است.

 

وی به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک خیرات و خیران دو برابر  می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: در ماه مبارک رمضان کمیته امداد مازندران طرح «اطعام مهدوی» را اجرا می کند  و سبد غذایی  تهیه و بین مددجویان توزیع می شود.

 

وی تصریح کرد: مردم نوعدوست ، خیران و مراکز نیکوکاری در برنامه های ماه رمضان کمیته امداد پای کار هستند.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: باید زکات فطره به مراکز نیکوکاری و دفاتر ائمه جمعه هدایت شود تا مشکلات اساسی مددجویان رفع شود.

 

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا در استان، به منظور کاهش خطر ابتلای افراد تحت حمایت به این بیماری ، مددجویان می توانند درخواست های خود را از طریق درگاه اینترنتی ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 1047756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha