حضور فیزیکی و میدانی پلیس در طرح‌های دریا ضروری است

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما و استفاده مردم از ساحل و تفرجگاه‌ها، گفت: حضور فیزیکی و میدانی پلیس در طرح های دریا اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» امروز(دوشنبه، ۳۰ فروردین) در دیدار با سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور، با تسلیت ارتحال شهادت گونه سردار محمد حجازی جانشین فرمانده سپاه قدس نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح، اظهار کرد: نیروهای انتظامی و  مرزبانی حافظان نظم و امنیت کشور هستند و قدردان تلاش های این نیرو هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، تلاش های امنیت سازان را برای مردم مبرهن و روشن عنوان کرد و افزود: مردم با مراجعه به پلیس احساس امنیت می کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی در نظام اسلامی دغدغه عالمان دین را دارند جای شکرگزاری دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی از دل مردم است و ما دعا گوی کارکنان این نیرو هستیم.

آیت‌الله فلاحتی به تلاش نیروی انتظامی در سه عرصه امنیت اقتصادی، امنیت فرهنگی و امنیت اجتماعی اشاره کرد و افزود: پلیس در رعایت جامعه نسبت به هنجارها باید هوشمندانه، قدرتمندانه و مهربانانه عمل کند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه پلیس باید روانشناسی اجتماعی را بداند، خاطرنشان کرد: جامعه با وجود پلیس روانشناس اجتماعی بالنده می شود.

وی به فرا رسیدن فصل گرما و استفاده مردم از ساحل و تفرجگاه ها اشاره کرد و یادآور شد: حضور فیزیکی و میدانی پلیس در طرح های دریا اثرگذار است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است، اظهار کرد: از هر کاری که پلیس در راستای ارتقای امنیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان گیلان انجام دهد، حمایت می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان مواجهه با مردم را یکی از ماموریت‌های خطیر و راهبردی در نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: نیروهای پلیس در ماموریت‌های خود و رفتار با متهمان و مجرمان باید حدود الهی را رعایت کنند.

وی امنیت را یکی از مولفه‌های زندگی انسان قلمداد و اذعان کرد: آسایش و آرامش حاکم بر جامعه مرهون رشادت‌ها و تلاش‌های مخلصانه فرزندان این مرز و بوم است که در راه حفظ نظم و آرامش لباس سبز خدمت و ایثار بر تن کرده‌اند.
 

کد خبر 1047775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha