۱۰۰ درصد خانواده های شهری از نعمت گاز بهره‌مند هستند

توحیدی گفت: تحت پوشش قرار دادن ۴۸۴۰۲ مشترک جدید گاز در استان، ثمره تلاش یک ساله همکاران خدوم شرکت می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیّدرضا رهنمای توحیدی» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا آغاز سال ۱۴۰۰ بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند که این رقم شامل ۱۰۰ درصد خانوار شهری و حدود ۹۹ درصد خانوار روستایی در استان هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به سایر شاخص های مهم گازرسانی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته با اجرای ۹۸۷ کیلومتر شبکه گازرسانی و نصب ۱۲۳۶۷ علمک گاز، گامی مهم در آبادانی و توزیع عادلانه رفاه در اقصی نقاط استان برداشته شده است.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: صنعت گاز به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی در استان، با تأمین جریان گاز مصرفی تولید کنندگان داخلی، بخش های صنعتی و کشاورزی و ارائه بسته های حمایتی در این بخش، به شعار سال و تحقق منویات مقام معظم رهبری، جامه عمل خواهد پوشاند.

توحیدی با آرزوی گذر از بحران کرونا در سال جدید، تصریح کرد: امسال با تمام توان و بکارگیری راهکارهای نوین علمی و فنی و برنامه ریزی های مدون، تمامی اهداف و چشم اندازهای سال ۱۴۰۰ مبنی بر اتمام گازرسانی در استان و حفظ و نگهداری سرمایه های ملّی کشور را تحقق بخشیده و در خدمت رسانی صادقانه به مردم شریف استان تلاش خواهیم نمود.

کد خبر 1047788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha