ارتش مایه عزت و  افتخار کشور بوده و هست

آل هاشم گفت: شناخت امام راحل از مردم و بصیرت مردم در زمان انقلاب باعث شد ارتش خود را فدایی ملت بداند و مردم نیز در پاسخ آن‌ها، شعار ملت فدای ارتش را در خیابان‌ها طنین انداز کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیدار با فرماندهان ارتش، اظهار داشت: رشادت‌ها و فداکاری‌های ارتش در همه دوران‌ها به ویژه دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان داد که شایسته این حمایت‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده است تا جایی که مقام رهبری این ارتش را ارتش حزب الله و شجره طیبه نامگذاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا و با تکیه بر آخرین تجهیزات دفاعی و نظامی محبوب مردم است و این نیروی عظیم مسلح در حقیقت لباس عزت و شرف بر تن دارد.

آل هاشم ادامه داد: شناخت امام راحل از مردم و بصیرت مردم در زمان انقلاب باعث شد ارتش خود را فدایی ملت بداند و مردم نیز در پاسخ آن‌ها، شعار ملت فدای ارتش را در خیابان‌ها طنین انداز کردند چون ارتش مایه عزت و  افتخار کشور بوده و هست.

امام جمعه تبریز از اینکه عده ای ناآگاه در ماه های ابتدایی انقلاب اسلامی سر ناسازگاری با ارتش کرده و در پی حذف آن بودند، ابراز تاسف کرد و ادامه داد: برای حقانیت ارتش همین بس که نخستین شهید ترور تاریخ انقلاب اسلامی امیر سپهبد قرنی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه امام خمینی(ره) در پیام روز ۲۸ فروردین به مردم گفتند که از ارتش پشتیبانی کنید، اضافه کرد: در همین پیام امام راحل به ارتشیان نیز دستور داد که با ساز و برگ و تجهیزات کامل به خیابان‌ها بیایند تا قدرت خود را به نمایش بگذارید.

کد خبر 1046960

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha