توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در طول ماه مبارک رمضان

پوراسماعیل، از جمله فعالیت‌های دیگر قرارگاه رمضان سپاه امامت تبریز را تهیه و توزیع بیش از ۵ هزار بسته کمک‌های مومنانه در طول ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سرهنگ پوراسماعیل» امروز در مراسم افتتاح آشپزخانه قرارگاه رمضان سپاه ناحیه امامت تبریز اظهار داشت: سپاه امامت در طول ماه مبارک رمضان روزانه اقدام به توزیع یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز افزود: این کار خیر خواهانه، با همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه 2 تبریز و خیرین استان انجام می شود و تلاش می‌کنیم در طول ماه مبارک رمضان به منظور عمل به سنت حسنه اکرام ایتام و نیازمندان، ۲۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع کنیم.

پوراسماعیل، از جمله فعالیت‌های دیگر قرارگاه رمضان سپاه امامت تبریز را تهیه و توزیع بیش از ۵ هزار بسته کمک‌های مومنانه در طول ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: تمامی این اقدامات خیریه با مشارکت خیرین همراه است.

وی از اقدامات سپاه امامت تبریز در طول سال گذشته را توزیع بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم باغ معروف، سردرود، اندیشه، رواسان، قراملک و سایر مناطق شهری عنوان کرد‌‌.

فرمانده سپاه امامت تبریز با بیان اینکه در بحث اشتغال هم اقدامات جدی در کنار توزیع بسته‌های معیشتی صورت گرفته است، ابراز داشت: بیش از ۱۰۰ نفر در سال گذشته برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال معرفی شدند، ضمن این که در امر تسهیل ازدواج جوانان محروم تبریز هم در سال گذشته بیش از صد سرویس جهیزیه به نوعروسان اهدا شد‌ه است.

کد خبر 1047796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha