ضیافت افطاری با معرفی اسلام و ماه رمضان به غیر مسلمانان در آمریکا

انجمن دانشجویان مسلمان در ایالت ایندیانای آمریکا برای معرفی اسلام و ماه رمضان، جمعی از دانشجویان و اساتید را به افطاری دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الالوکه»، انجمن دانشجویان مسلمان در دانشگاه «ترین» ایالت ایندیانای آمریکا با آغاز ماه مبارک رمضان اقدام به معرفی اسلام و ماه رمضان به مردم کردند.

 

 

انجمن دانشجویان مسلمان به همین منظور تعدادی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه خود را به افطار دعوت کردند تا آنان را با ماه رمضان و دین اسلام آشنا کنند.

 

در این مراسم، ده ها دانشجو و استاد شرکت کردند و به دلیل شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی تعداد این مهمانان تنها 50 نفر بود.

 

اعضای انجمن دانشجویان مسلمان درباره تاریخ رمضان و اهمیت این ماه میان مسلمانان سخنرانی کوتاهی کردند.

 

حمزه طارق، رئیس انجمن اسلامی ترین گفت: رمضان ماه عبادت برای مسلمانان است و در این ماه نه غذایی می خورند و نه آبی می نوشند. و تلاش می کنند از دروغ و گناه دوری کنند و در کارهای خیر بکوشند.

 

وی افزود: ماه توجه فردی به خود است و در این ماه مسلمانان به خداوند بیشتر نزدیک می شوند و تلاش می کنند انسان خوبی باشند.

 

عبدالرحمن عجب نور، عضو انجمن دانشجویان مسلمان گفت: روزه باعث می شود به یاد فقرا و کسانی که غذا ندارند، بیفتیم و این ماه ماه تواضع و گذشت است.

 

اتحادیه دانشجویان مسلمان در تمامی مناطق آمریکا تلاش می کند با چهره ای که به خطا از اسلام ترسمی شده است، مقابله کنند و اسلام حقیقی را به مردم معرفی کنند.

کد خبر 1047804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha