راه اندازی سومین مرکز ۱۶ ساعته مراقبت از بیماری های حاد تنفسی در بیمارستان ارتش دزفول 

پورآیین از راه اندازی سومین سومین مرکز ۱۶ ساعته مراقبت از بیماری های حاد تنفسی در بیمارستان ۵۸۰ ارتش دزفول خبر داد و گفت: با توجه به نیاز شهرستان، چهارمین مرکز ۱۶ ساعته نیز طی همین هفته راه اندازی می‌شود.

«رضا پورآیین» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس جهش یافته کرونا در دزفول و افزایش موارد ابتلا به این نوع ویروس، لازم بود یک مرکز ۱۶ ساعته دیگر در دزفول راه اندازی شود که این مهم به تخقق یافت.

 

رئیس مرکز بهداشت دزفول افزود: این مرکز در بیمارستان ۵۸۰ ارتش واقع شده و از امروز (سه‌شنبه ۳۱ فروردین) در دو شیفت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۵ تا ۲۱ آماده پذیرش بیماران جهت دریافت خدماتی همچون ویزیت پزشک، نمونه گیری از افراد مشکوک و آموزش به همشهریان خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه کرونای جهش یافته همچنان سیر افزایشی دارد اضافه کرد: کلید حل این بحران بسته به مشارکت اصناف و مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی است. 

 

پورآیین با اشاره به اینکه با توجه به نیاز شهرستان، چهارمین مرکز ۱۶ ساعته نیز طی همین هفته راه اندازی می‌شود تصریح کرد: در ادامه روند نظارت ها بر اصناف روز گذشته تعداد ۹ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

 

کد خبر 1047805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha