پیام تسلیت مشترک امام جمعه، استاندار و فرماندهان ارشد نظامی کرمانشاه در پی درگذشت سردار حجازی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندارو فرماندهان ارشد نظامی درپی درگذشت سردار حجازی با صدور پیامی مشترک عروج شهادت گونه سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

اِنالله واناالیه راجِعون

 

خبر عروج شهادت گونه سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عمر با برکت خود را در دوران های مختلف صرف جهاد فی سبیل الله و پاسداری از اسلام و انقلاب نمود موجب اندوه فراوان گردید.

 

این مجاهد نستوه و فرمانده خستگی ناپذیر دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در راه دفاع از آرمان های اسلام عزیز و ایستادگی در مقابل ظالمین زمان از هیچ کوششی فروگذار نکرد و در مسئولیت های مختلف در سپاه پاسداران منشا خیر و خدمات ارزنده بود.

 

لذا اینجانبان شهادت این سردار رشید اسلام را محضر حضرت ولیعصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، جبهه مقاومت اسلامی، ملت شریف ایران و همچنین خانواده و همه ارادتمندان و همرزمان آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می نماییم و ازخداوند متعال برای ایشان علو درجات ورحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل واجر جزیل را خواستاریم.

 

مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه 

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه

امیر سرتیپ فرهاد آریان فر فرمانده قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه 

 

کد خبر 1047881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha