بیش از ۵ هکتار از اراضی ملی در آستارا آزادسازی شد

گل محمدی گفت: بیش از پنج هکتار از اراضی ملی در روستاهای بخش لوندویل شهرستان آستارا آزادسازی شد.

«محمد جعفر گل محمدی» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بندر آستارا، اظهارکرد: بیش از پنج هکتار از اراضی ملی در روستاهای چلوند، شیری حیاطی و کانرود بخش لوندویل شهرستان آستارا آزادسازی شد.

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا با بیان اینکه آزادسازی اراضی ملی توسط عوامل یگان حفاظت شهرستان آستارا و با همکاری پاسگاه انتظامی بخش لوندویل انجام شد، افزود: در این خصوص سه نفر به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

وی تصریح کرد: عوامل یگان حفاظت آستارا همچنین روز گذشته طی بازرسی از خودروهای حامل بار در محور مواصلاتی آستارا به اردبیل یک دستگاه اتوبوس را که با بار ۵۰ گونی خاک برگ در حال تردد به استان اردبیل بود توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به اداره منابع طبیعی شهرستان ارجاع دادند.

 

گل محمدی با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی سیاست اصلی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری است، گفت: همه باید در صیانت از منابع طبیعی احساس مسئولیت کنیم و با متصرفان، قاچاقچیان و متعرضان به منابع ملی برخورد قانونی می شود.

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا با بیان اینکه وسعت اراضی ملی آستارا ۴۰ هزار هکتار است، خاطرنشان کرد: ۳۲ هزار هکتار از این اراضی را گونه های جنگلی بلوط ، راش، توسکا، ممرز، نمدار، ملج، لیلکی، انجیلی، آزاد، افرا، گردو، شیردار، گیلاس وحشی، فندق، شمشاد جنگلی و ون فرا تشکیل می دهند.

کد خبر 1047946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha