رشد ۶ برابری قربانیان کرونا در البرز

فتحی با اشاره به ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی گفت: در موج چهارم کرونا شاهد رشد ۶ برابری قربانیان ویروس کووید ۱۹ هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر افزایش رشد تعداد جانباختگان ناشی از کرونا در البرز گفت: شاهد رشد ۶ برابر جانباختگان کرونا در البرز هستیم. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: مـتأسفانه تست مثبت پی سی مراجعان سرپایی نیز با رشد قابل توجهی روبه رو است و این امر نشان می دهد که در جریان موج چهارم کرونایی حرکت می کنیم.

 

وی با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی و قوانین معین شده کرونایی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار با علائم کرونا در استان البرز جان خود را از دست دادند. 

 

وی اظهار کرد: بیمارستان های خصوصی ۵۰ درصد ظرفیت خود را به بیماران کرونایی بنابر دستور ستاد استانی کرونا اختصاص می دهند و این در شرایطی است که بالا رفتن تعداد بیماران کرونایی ضرورت پیش بینی تخت های بیمارستانی را ایجاب می کند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: انتظار می رود شهروندان البرزی بیش از گذشته خود را ملزم به رعایت قوانین و اصول بهداشتی همچنین فاصله گذاری اجتماعی بدانند. 

 

 

کد خبر 1047970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha