ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم مذهبی و تجمع در کرمانشاه

حجت الاسلام مولوی ، گفت: با توجه به وضعیت قرمز استان بنا به دستور ستاد کرونا برگزاری هر گونه مراسم مذهبی و نماز‌های یومیه تا اطلاع ثانویی در شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

حجت الاسلام علی مولوی رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به وضعیت رنگ بندی شهرستان‌های استان، با دستور ستاد کرونا و وزارت بهداشت برگزاری تمام مراسمات مذهبی در مناطق قرمز و نارنجی مطلقا ممنوع است.

 

وی خاطر نشان کرد: در مناطق زرد بر اساس نظر وزارت بهداشت و درمان و ستاد کرونا که به ستاد مرکز استان‌ها اعلام شده، برگزاری مراسمات مذهبی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک انجام  می شود.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری مراسمات مذهبی در مناطق آبی ممانعتی ندارد و در این ماه مبارک جهت حفظ سلامت مردم در شهر‌های قرمز و نارنجی هیچ گونه مراسم مذهبی به صورت حضوری و تجمعی برگزار نمی شود.

 

حجت الاسلام مولوی اظهار کرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان برنامه ها بصورت تجمع و حضوری بود ولی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا سخنرانی‌های مذهبی، تفسیر، احکام نماز و روزه در فضای مجازی  در حال برگزاری است .

 

وی در پایان گفت: مردم جهت حفظ سلامت خود و خانواده نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی تفاوت نباشند و در این ماه مبارک برای رهایی از این ویروس منحوس دعا کنند.

کد خبر 1047973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha