سردار حجازی گنجینه ای از خدمت به مردم بود / مشکلات داخلی را با صبر و مقاومت پشت سر می‌گذاریم

سرلشگر رحیم صفوی در مراسم تشیع پیکر سردار حجازی در اصفهان گفت: سردار حجازی در دوران دفاع مقدس، دوران پیروزی بعد از انقلاب و در عرصه مقاومت افتخارات زیادی را برای کشور و اسلام داشت که برگرفته از اندیشه خاص او در حوزه امنیتی و دفاعی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرلشگر پاسدار «سید یحیی رحیم صفوی» در مراسم تشیع پیکر سردار حجازی در اصفهان به آینده پر امید کشورمان اشاره کرد و اظهارداشت: این دوران های سخت نیز بزودی خواهد گذشت.

 

مشاور عالی رهبر انقلاب افزود: مشکلات داخلی را با صبر و مقاومت مردم و منویات رهبر انقلاب پشت سرخواهیم گذاشت و به قله امید می رسیم و پرچم مقاومت نیز برافراشته تر خواهد شد.

 

وی با اشاره به شخصیت مبارز و خدمتگذار سردار حجازی تصریح کرد: این شخصیت بزرگ منشا خدمات عظیمی در دوران مسئولیت خود بوده که بسیج سازندگی و ایجاد قرارگاه محرومیت زدایی را در افتخارات او می بینیم که امروز بسیاری از فرصت ها را خلق کرده است.

 

سرلشگر رحیم صفوی اخلاص و ایمان این شهید بزرگ را مورد توجه قرار داد و اظهارداشت: در دوران دفاع مقدس، دوران پیروزی بعد از انقلاب و در عرصه مقاومت افتخارات زیادی را برای کشور و اسلام داشت که برگرفته از اندیشه خاص او در حوزه امنیتی و دفاعی بود.

 

وی به اصفهان به عنوان دیاری دارای شخصیت ها و تمدنی بزرگ اشاره کرد و اذعان داشت: شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و دوران دفاع مقدس این استان هویت انقلاب اسلامی را نشان می دهد که رزمندگانی برای دفاع از آرمان ها و ارزش ها تربیت کرده است.

 

سرلشگر رحیم صفوی خاطرنشان کرد: با شهادت شخصیت های بزرگی مثل سردار حجازی، پرچم دفاع و مقاومت پایین نخواهد آمد و این مسیر ادامه پیدا می کند.

 

کد خبر 1047988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha