ارتش و حکایت شیرین همدلی با مردم

ارتش؛ نهادی نظامی اما مردمی که حکایت های شیرین خدمت گذاری آن در شرایط خاص شندیدنی و دیدنی بوده و پدافند هوایی شهید نصر اصفهان در این حوزه نقش آفرین بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، ارتش ایران در مقایسه با دیگر ارتش های جهان دارای ویژگی ها و برنامه های متفاوتی است که رفتار مردمی و توجه به این چنین ساختاری از جمله وجه تمایز ها به شمار می رود.

 

ایستادگی در برابر دشمنان و حفظ مرزهای ملی جز مهمترین ماموریت های این نهاد به شمار می رود که در این مسیر نیز افتخارات زیادی را بدست آورده اما وظایف ارتشی ها در همین جا تمام نمی شود بلکه در سراسر کشور و در عرصه های مختلف مثل گره گشایی از مردم و همدلی و مساوات نیز مشاهده می شود.

*خدمت به مردم وجه تمایز ارتش ایران با دیگر کشورها

 

استاندار اصفهان با اشاره به ارتش جمهوری اسلامی ایران که دارای شاخصه های منحصر به فرد و متفاوتی با دیگر ارتش های جهان است، افزود: این نهاد نظامی در ایران دارای روحیه مردمی، انسجام درونی، ایثار و فداکاری، صلح و خستگی ناپذیری و ولایتمداری است.

 

«عباس رضایی» همکاری ارتش در مدیریت کرونا تجلی گر روحیه مردمی این نهاد بیان کرد و افزود: پرسنل این نهاد از روی صبر و گذشت برای خدمت به جامعه در این عرصه سخت پیشگام شده اند.

 

*پیشگامی پدافند هوایی ارتش اصفهان در همدلی

 

پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از یگان ها این نهاد نظامی است که مراقبت از آسمان کشورمان در پیش چشم آنان بوده و کنترل این مرزها کاری مهم و البته خطیر است که لحظه و لحظه این ماموریت چشم و دلی بیدار می خواهد.

 

تامین امنیت و آرامش آسمان کشورمان همواره شاهد هستیم اما گاهی خبر از همدلی و حکایت شیرین کمک به مردم نیز از این یگان به گوش می رسد که امید را در بین مردم زنده می کند.

 

پدافند هوایی شهید نصر اصفهان در این حوزه نقش آفرین بوده و با تشکیل تیم جهادی در این مسیر قدم هایی برداشته که در شرایط کرونا نیز تداوم داشته و اقدامات متناسب با این دوران اجرا کرده است.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور با اشاره به به نقش آفرینی ارتش دردفاع مقدس وپس ازآن گفت: این نهاد نظامی درتمامی صحنه ها ازجمله مبارزه باریشه کنی ویرووس نقش خود را در مدل های مختلف ایفا کرده است.

 

امیرسرتیپ «علی حدادی سامانی» افزود: پدافند هوایی ارتش در همین راستا با اجرای طرح های مردم یاری

 

درتمامی صحنه ها حضور پیدا کرده و با گره گشایی از مشکلات مردم نقش خود را ایفا کرده است که ایجاد گروه جهادی و ارائه خدمت در نقاظ محروم هم اقدام درهمین راستا بوده است.

*تولید ماسک و خدمت رسانی به مردم

 

رئیس عقیدتی و سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور با اشاره به تشکیل تیم های جهادی شامل نیروهای بهداشت و درمان، آموزش، عقیدتی و سیاسی و خدمات عام المنفعه و فرهنگی در این یگان خاطرنشان کرد: این افراد  به مناطق کمتر برخوردار رفته و خدمت رسانی می کنند.

 

حجت الاسلام سید «جانمراد موسوی» ادامه داد: در شرایط سخت کرونا تولید ماسک،  همکاری با کمیته امداد در انتقال غذای گرم به مناطق محروم صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه  همزمان با هفته ارتش 60 بسته غذایی به ارزش 120 میلیون ریال، 50 دست لباس، و 100 بسته فرهنگی شامل کتاب کودک و اسباب بازی تهیه و در بین مردم نیازمند مناطق محروم توزیع شد، اذعان کرد:  خدمات بهداشتی و درمانی رایگان و مشاوره زندگی و دینی نیز ارائه در این مناطق ارائه شد.

کد خبر 1048011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha