تجلی مهربانی و نوعدوستی در فضای معنوی ماه رمضان 

علی رئیسی گفت: همواره مهربانی و نوعدوستی در فضای معنوی ماه مبارک رمضان تجلی پیدا می کند و به همین منظور کمیته امداد امام خمینی (ره) در این ماه مبارک اقدام به برگزاری رزمایش ایران همدل کند.

«علی رئیسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: از جمله احکامی که در فرهنگ و نظام اسلامی بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید قرار گرفته، یاری رساندن به همنوعان جامعه مخصوصا ایتام و نیازمندان است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت بیان کرد: همواره مهربانی و نوعدوستی در فضای معنوی ماه مبارک رمضان تجلی پیدا می کند و به همین منظور کمیته امداد امام خمینی (ره) در این ماه مبارک اطعام و افطاری ۵ هزار و ۷۰۰ مددجو را در دستور کار قرار داده است.


وی افزود: طرح اطعام و افطار مهدوی یکی از برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان است که به منظور تهیه و توزیع غذای گرم و سبد معیشتی در بین خانوارهای نیازمند اجرا می شود و در همین راستا ۲ آشپزخانه در سطح شهر جیرفت راه اندازی شده است.


رئیسی با بیان این مطلب که با هدف برآورده شدن نیازهای مددجویان و فراهم کردن بستر انفاق و نیکوکاری در جامعه، چندین طرح مشارکتی دیگر نیز در ماه مبارک رمضان در حال اجرا است، ابراز کرد: طرح اکرام، ایتام و محسنین نیز از جمله طرح هایی هستند که با هدف جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند در حال برگزاری می باشند.



رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت تاکید کرد: یکهزار و ۱۹۳ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر جیرفت قرار دارند که در این ماه مبارک بیش از پیش چشم به راه شما مردم مومن و متدین هستند.

 

وی بیان کرد: طرح شفا نیز یکی از طرح های ماه مبارک رمضان است که با هدف کمک به بیماران صعب العلاج نیازمند در این ماه مبارک در حال برگزاری است.


رئیسی ابراز کرد: یکی دیگر از طرح های مشارکتی در ماه مبارک رمضان، طرح مفتاح الجنه است که به همین منظور مسئولین و خیرین در این ماه پر برکت با خانواده های نیازمند دیدار می کنند.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: جمع آوری زکات، فطریه و کفاره روزه نیز با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیز از دیگر طرح هایی است که در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان جیرفت در حال انجام است.

 

وی در خاتمه ضمن دعوت از مردم شریف شهرستان جیرفت به مشارکت در رزمایش ایران همدل، عنوان کرد: از همشهریان نوعدوست درخواست داریم برای حمایت و دستگیری از ایتام کمک های نقدی خود را به شماره حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) نزد بانک ملی واریز کرده و کمک های غیر نقدی خود را به واحد مشارکت های مردمی این نهاد تحویل دهید، ضمنا شماره تلفن حوزه مشارکت های مردمی ۴۳۳۱۴۴۳۸ آماده پاسخگویی به همشهریان است.

کد خبر 1048012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha