زبان هنر می تواند اثرات آسیب ها، زشتی ها و پلشتی ها را به مخاطب برساند

پیرسبزی با اشاره به اینکه راه حل هایی برای آسیب های اجتماعی که بشر را منزوی می کند وجود دارد، گفت: زبان هنر می تواند اثرات آسیب ها، زشتی ها و پلشتی ها را به مخاطب برساند و اینکه نهایت این آسیب ها چه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز (31 فروردین ماه) در آئین اختتامیه پویش فرهنگی و هنری «طلاق، اعتیاد، خشونت خانوادگی» که در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: باید با همدلی، هم صدایی و هم زبانی و وحدت کلمه برسیم و در راه پیشرفت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه فرهنگ و هنر گام های موثری برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به اینکه باید از ظرفیت قدرتمند فرهنگ و هنر استفاده کنیم، گفت: با توجه به اینکه زبان فرهنگ و هنر تاثیرگذار، مانا، پویا و اصالت دارد و با توجه به ظرفیت هایی که این حوزه ها در زمینه مسائل مختلف دارند، نقش فرهنگ و هنر در جامعه تاثیرگذاری لازم را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی که بشر را منزوی می کند راه حل هایی برای این آسیب ها وجود دارد، یادآور شد: زبان هنر می تواند اثرات آسیب ها، زشتی ها و پلشتی ها را به مخاطب برساند و اینکه نهایت این آسیب ها چه خواهد بود.

پیرسبزی به پویش فرهنگی و هنری «طلاق، اعتیاد، خشونت خانوادگی» که در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اشاره کرد و ادامه داد: این پویش در رشته ها و زمینه های مختلف برگزار شد و در زمینه های کودک و نوجوان حدود هزار و 500 اثر به دبیرخانه ارسال و 500 اثر در سایت مربوطه بارگذاری شد؛ ضمن اینکه فراخوان این پویش در فضای مجازی و تیزرهای مختلف از طریق صدا و سیمای استان نیز پخش شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه ها و انجمن های فرهنگی و هنری که در زمینه این پویش همکاری لازم را داشتند، گفت: بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری، ستاد مبارزه با مواد مخدر، معاونت فرهنگی و اجتماعی استانداری و ... همکاری خوبی جهت برگزاری پویش داشتند.

گفتنی است در این آئین که به دلیل شرایط کرونایی به صورت محدود برگزار شد، از هیئت داوران و برگزیدگان پویش فرهنگی و هنری «طلاق، اعتیاد، خشونت خانوادگی» در استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 1048034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha