توزیع ۱۷ هزارو ۷۸۰ غذای گرم و افطاری بین نیازمندان استان مرکزی

همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۷ هزار و ۷۸۰ غذای گرم و افطاری در بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مجید مومنی» با اشاره به توزیع غذای گرم در بین نیازمندان در جمع خبرنگاران به فعالیت آشپزخانه های اطعام مهدوی – تبرک رضوی اشاره کرد و گفت: از ابتدای فعالیت این آشپزخانه‌ها در ماه مبارک رمضان، ۱۷ هزار و ۷۸۰ پرس غذای گرم و افطاری ساده در میان نیازمندان و مددجویان استان مرکزی توزیع شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی افزود: ۱۴ آشپزخانه به صورت متمرکز و ۱۰۰ آشپزخانه نیز توسط مراکز نیکوکاری استان برای تهیه غذا گرم در ماه مبارک رمضان به منظور انجام این اقدام آماده همکاری هستند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ۳۴ میلیارد تومان اعتبار به منظور تهیه غذای گرم و اطعام خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان هدفگذاری شده است، ادامه داد: کمک به نیازمندان و محرومین و رسیدگی به این عزیزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کمیته امداد همواره در این راستا کوشا بوده و هست.

 

این مقام مسئول ضمن تقدیر از همدلی و همراهی خیرین و نیکوکارن با کمیته امداد امام خمینی(ره) در کمک به نیازمندان بیان کرد: کمیته امداد نیازمند یاری مردم خیر استان برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: خیران می توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ و یا کدمهربانی#۰۸۶*۸۸۷۷* کمک‌های خود را برای اطعام نیازمندان واریز نمایند.

 

این مقام مسئول با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت ولی نعمتان بیان کرد: غذا در آشپزخانه‌های مهدوی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پخت و توزیع می شود.

 

مومنی  همچنین از اجرای طرح «ایران مهربان» در ماه مبارک رمضان نیز خبر داد و تصریح کرد: خیران می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۶ و یا سامانه اکرام به آدرس ekram.emdad.irحمایت از یک یا چند فرزند ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

کد خبر 1048061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha