ابراز نگرانی نماینده ولی فقیه از وقوع قتل در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد

آیت الله حسینی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت قتل هایی که در برخی از مناطق استان اتفاق می افتد، گفت: باید با هم فکری در زمینه مواردی که با جسارت اقدام به قتل مردم می کنند چاره اندیشی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (31 فروردین ماه) در همایش محدود تجلیل از تلاشگران عرصه صلح و سازش «سفیران صلح» که به همت معاونت شوراهای حل اختلاف دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه جامعه امروز ما به گونه ای است که دچار عصبانیت از نظر روحی و روانی و عصبیت است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر کنترل عصبیت در جامعه، گفت: باید در زمینه عصبانیت از جهت روحی و روانی کار کارشناسی انجام داد و فرهنگ سازی لازم را در این زمینه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی «حرف آخر» به معنای دعوا و درگیری نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد: «حرف آخر» در جامعه اسلامی باید در برابر ظلم و ستم دشمنان جنگی و کافران مطرح باشد و نباید در برابر برادر دینی و همسایه این کلمه مطرح شود.

آیت الله حسینی بر نقش مهم و تاثیرگذار معتمدین و ریش سفیدان برای پیشگیری از اختلافات و درگیری ها و به سرانجام رساندن مسائل در مناطق مختلف استان تاکید کرد و ادامه داد: قبل از درگیری و قتل باید چاره اندیشه کرد، ضمن اینکه می توان از ظرفیت جوانان و سپردن مسئولیت به آنها استقبال کرد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تمجید از تلاش های سفیران صلح و دوستی، خطاب به برخی از آنها در این نشست، گفت: شما در مسیری مقدس و مورد توجه خداوند و اولیای الهی گام برمی دارید.

وی خاطرنشان کرد: معتمدین و ریش سفیدان جهت پیشگیری از وقوع جرم همکاری لازم را داشته باشند و با برگزاری نشست هایی با گروه ها، طوایف مختلف و همچنین جوانان، در راستای جلوگیری از برخی مسائل که به امنیت و ثبات منطقه و استان لطمه وارد می کند، همت کنند.

آیت الله حسینی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت قتل هایی که در برخی از مناطق استان اتفاق می افتد، اظهار کرد: باید با هم فکری در زمینه مواردی که با جسارت اقدام به قتل مردم می کنند چاره اندیشی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید فرهنگ استفاده از نگهداری اسلحه و موارد استفاده از آن را با تدبیر برای مردم بیان کرد.

کد خبر 1048062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha