افتتاح چهار شعبه جدید دارالقرآن آستان حسینی در اندونزی

آستان مقدس امام حسین(ع) چهار شعبه جدید دارالقرآن خود را با هدف گسترش فعالیت های بین المللی قرآنی در اندونزی افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از qafqn، در چارچوب تلاش های مستمر برای گسترش فرهنگ قرآنی و علوم اهل بیت(ع)، دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(ع) چهارشعبه خود را در تعدادی از شهرها و جزایر اندونزی با هدف گسترش فعالیت های بین المللی قرآنی افتتاح کرد.

 

«منتظر المنصوری» ناظر مرکزتبلیغات بین المللی قرآن گفت: آستان مقدس امام حسین(ع) در چارچوب برنامه های هدفمند برای گسترش فرهنگ قرانی در کشورهای جنوب شرق آسیا، چهار شعبه در اندونزی افتتاح کرد. افتتاح این شعبه ها علاوه بر شعبه مرکزی درجاکارتاست که از شهرت خوبی برخوردار است.

 

 المنصوری درباره محل شعبه های افتتاح شده، گفت: شعبه اول در شهر باندونگ در استان جاوه غربی در 150 کیلومتری جاکارتا، شعبه دوم در روستای سولوک گروک در باندونگ، شعبه سوم در شهر بالیک پاپا در کالیمانتان شرقی و شعبه چهارم در شهر سوپینک در بخش غربی جزیره جاوه قرار دارند.

 

وی افزود: این شعبه با کادر آموزشی کار خود را آغاز کردند که نتیجه آن برگزارری 15 دوره تحصیلات تکمیلی است که این مرکزاز زمان افتتاح شعبه هایش تاکنون در جاکارتا برگزار کرده است.

 

المنصوری گفت: این شعبه ها موفق به جذب بیش از 200 دانشجو شدند. علاوه براین، فعالیت های شعبه مرکزی در جاکارتا با برگزاری دوره ها، مسابقات، درس های تفسیرو داستان های قرآنی ادامه دارد.

 

گفتنی است، اندونزی نقطه آغاز پروژه تبلیغات بین المللی قرآنی آستان مقدس حسینی به شمارمی آید. از 11 سال پیش فعالیت های قرآنی رمضانی، دوره های آموزشی و فعالیت های مختلف در این کشور آغاز شده است.

کد خبر 1048072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha