تولید ماسک در مسجد خداداد به همت بسیجیان/ ختم قرآن به نیت سلامتی امام زمان(عج) در ماه رمضان

حجت‌الاسلام والمسلمین نکویی گفت: بسیجیان گروه جهادی شهید ناطقی در پی شروع پیک چهارم شیوع کرونا دوباره کار تولید ماسک در مسجد خداداد را آغاز کردند.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین نکویی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه بسیجیان گروه جهادی شهید ناطقی در پی شروع پیک چهارم شیوع کرونا دوباره کار تولید ماسک در مسجد خداداد را آغاز کردند، اظهار کرد: خواهران و برادران بسیجی به صورت جداگانه و در دو نوبت به تولید ماسک اشتغال دارند و هر روز حداقل دو هزار ماسک تولید و بسته بندی می کنند.

 

امام جماعت مسجد خداداد (واقع در تهران، خیابان شهید مخبر، نبش خیابان ولی عصر (عج)) افزود: ماسک های تولید شده ابتدا میان نمازگزاران این مسجد هنگام اذان های ظهر و مغرب توزیع می شود، بخشی به دست مدافعان سلامت که کار ضد عفونی کردن این مسجد و خیابان شهید مخبر و حضرت ولی عصر (عج) را انجام می دهند، می رسد و بقیه به دست نیازمندان جنوب و حاشیه تهران می رسد.

 

وی با بیان اینکه امسال نیز طرح ختم قرآن به نیت سلامتی امام زمان (عج) و شادی روح شهدای ایران اسلامی در زمینه های امنیت، مدافع حرم و هسته ای و درگذشتگان از مسجد خداداد از شب اول ماه رمضان اجرا شده است، گفت: امسال میزان استقبال از این طرح به دلیل بهره مند شدن روح حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مطهری، امام جماعت فقید این مسجد که حدود دو ماه پیش درگذشتند، از این پویش، بیشتر شده است. پیش بینی می شود حداقل ۴۰ بار قرآن به همت مسجدی ها در ماه رمضان ختم شود.

 

نکویی در ادامه به برگزاری نماز جماعت و سایر برنامه های مذهبی و فرهنگی در مسجد خداداد در ماه رمضان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اشاره و خاطرنشان کرد: این برنامه ها در حیاط و فضای باز این مسجد برگزاری می شود و بسیجیان کار ضد عفونی کردن این مسجد را همه روزه قبل و بعد از نماز جماعت، سخنرانی مذهبی و جلسه جزءخوانی قرآن انجام می دهند.

 

کد خبر 1048091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha