در مقابل ابر قدرت ها با روحیه جهادی و منطق شهدا ایستاده ایم

سردار رضایی با بیان اینکه راه شهدا درست و حق است گفت: شهدا برکت دارند و همیشه کسانی هستند که راهشان را ادامه دهند و به همین دلیل است که پیشرفت کردیم و در مقابل ابر قدرت ها با روحیه جهادی و با این منطق ایستاده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «قاسم رضایی» امروز(سه شنبه، ۳۱ فروردین) در دومین روز از سفر خود به استان گیلان با هیئت همراه به دیدار خانواده شهید «سیدامیر مهدی پور» که در مهاباد کردستان، به فیض عظیم شهادت نائل آمد، دیدار کرد.
 
جانشین فرمانده ناجا از صبر و شکیبایی این خانواده انقلابی قدردانی کرد و اظهار داشت: این شهدا کسانی هستند که از خاک این کشور در حوزه امنیت در اوج مظلومیت و غربت دفاع کردند و بر آنچه مرتبط با مسائل مادی است چشم بسته و از کیان این کشور عاشقانه صیانت کردند.
 
وی با اشاره به اینکه شهدا اثرشان بر کشور همچنان جاری است، گفت: آنها بر اساس فرموده قرآن زنده هستند و همه امور ما را می بینند و اثر می گذارند.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهدا به ادامه دهندگان راه خود بشارت می دهند که راهشان درست و حق است، اظهار داشت: حضرت آقا می فرمایند این شهدا بر قلب ادامه دهندگان نفوذ می کنند تا راهشان پر رهرو باشد و گرنه این انقلاب ادامه پیدا نمی کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: شهدا برکت دارند و همیشه کسانی هستند که راهشان را ادامه دهند و همین دلیل است که پیشرفت کردیم و در مقابل ابر قدرت ها با روحیه جهادی و با این منطق ایستاده ایم.
 
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا سعادت است؛ چرا که وقتی در کنار این سلسله جلیله قرار می گیریم آنان منشا نجات بشری هستند و خوش به حال آنان که در چنین خانواده هایی رشد و تعالی می یابید.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان، ضمن دلجویی از خانواده شهید، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از این خانواده گرانقدر تجلیل کرد.

 

کد خبر 1048102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha