اجرای طرح «هر خانه یک پایگاه قرآنی» در ماه رمضان

حجت الاسلام ولی نژاد به برنامه های ماه رمضان اشاره کرد و گفت: با رویکرد پروتکل های بهداشتی و ستاد کرونا اجرای طرح «هر خانه یک پایگاه قرآنی» در ماه رمضان اجرایی می شود.

حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا همه برنامه ها از محدودیت هایی برخوردار است و برنامه های ماه رمضان باید با حفظ پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا اجرا شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: تلاش ما این است که براساس این دستورالعمل ها برنامه ها را پیش ببریم و لذا طرحی در استان به عنوان فصل بندگی را دنبال می کنیم که 15 سرفصل دارد که هشت سرفصل آن در خصوص کودکان و نوجوانان است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد یادآور شد: در قالب سرفصل هایی که تعریف کردیم به فضای مجازی توجه شده، برگزاری مسابقات، هر خانه یک پایگاه قرآنی و هر محله به عنوان یک پایگاه همدل نیز در قالب این سرفصل ها در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: با این نگاه کل استان در حال حاضر به صورت ساختاری در حال پیگیری این برنامه ها هستند و با مردم خوب استان این طرح را پیگیری می کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: در بحث فعالیت های فرهنگی که در فضای مجازی پیگیری می شود ناگزیر هستیم که برنامه ها را به صورت غیرحضوری برگزار کنیم و مساجد می توانند به صورت متعارف فعالیت داشته باشند که اولویت فعالیت های مساجد به موضوع مواسات و همدلی معطوف شده است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ابراز داشت: با حضور طلبه ها، پایگاه های بسیج، دهیاری ها و شوراها و تشکل های دینی و مذهبی برنامه های ماه رمضان را با محوریت فعالیت های مجازی پیگیری خواهیم کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1048104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha