سلسله مسابقات کتاب‌ خوانی «انتخاب صالحان» برگزار می شود

اداره سیاسی معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان با همكاري كانون انقلاب اسلامي مدرسه علميه عباسقلي خان، سلسله مسابقات کتاب‌خوانی «انتخاب صالحان» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سلسله مسابقات کتاب‌خوانی «انتخاب صالحان» ویژه انتخابات ۱۴۰۰، توسط اداره سیاسی معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی این حوزه و با همكاري كانون انقلاب اسلامي مدرسه علميه عباسقلي خان، ویژه عموم طلاب برگزار می‌شود و هر هفته یک مسابقه تا انتخابات پيش رو ( ۹ هفته، ۹ مسابقه) همراه با جوایز ارزنده به برترین‌ها، از مجموعه‌ی ۹ جلدی بیانات رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات، برگزار می‌شود.

 

مسابقات به ‌صورت مجازي و از طریق سامانه ال ام اس معاونت فرهنگي اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان به نشاني https://farhangi.lms۲.hozehkh.com ، پنج‌شنبه‌های هر هفته از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب، برگزار می‌ گردد و نخستین هفته‌ این مسابقه از کتاب «واجب سیاسی»، جلد اول منبع اعلام‌شده و تا ۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان جهت دریافت منابع مسابقات می‌توانند از مسیر https://farhangi.lms۲.hozehkh.com/course/۱۵۰۹۸ و یا از طریق كانال این معاونت در پیام‌رسان ایتا بنام « فتح » و به نشانی https://eitaa.com/howzehfarhang اقدام کنند.

 

مسابقه از کتاب‌های «راه و اصول امام» در هفته‌ی دوم و از ۳ تا ۹ اردیبهشت، « خواب‌های بی تعبیر» از ۱۰ تا ۱۶ اردیبهشت، « اصول‌گرای اصلاح‌طلب انقلابی» از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت، « مجری و ناظر» از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت، « همه باهم » از ۳۱ اردیبهشت تا ۶ خرداد، « تکلیف نخبگان» از ۷ تا ۱۳ خرداد، « الزامات داوطلبی» از ۱۴ تا ۲۰ خرداد و « ویژگی‌های نماینده اصلح» از ۲۱ تا ۲۷ خرداد، در هفته‌های دوم تا نهم این مسابقه برگزار می‌شود.

کد خبر 1048115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha