آغاز طرح «افطار ۱۴» در استان فارس برای چهاردهمین سال متوالی

محلاتی گفت: طرح «افطار ۱۴» برای چهاردهمین سال متوالی با همت خیریه «حجت ابن الحسن العسکری (عج)» و وقوفه «بارورز» در استان فارس صبح روز اول اردیبهشت آغاز خواهد شد.

«مهدی محلاتی» با اشاره به برگزاری طرح «افطار ۱۴» در استان فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: این طرح برای چهاردهمین سال متوالی با همت خیریه «حجت ابن الحسن العسکری (عج)» و وقوفه «بارورز»  در استان برگزار می شود.

رئیس هیئت مدیره خیریه «حجت ابن الحسن العسکری (عج)» ادامه داد: این طرح در قالب کمک مومنانه به ایتام و مستمندان با حضور فرمانده سپاه فجر فارس روز چهارشنبه اول اردیبهشت در بلوار «رازی» شیراز و سالن ورزشی «شاد زیست» راس ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب در قالب این طرح در هر روز از ماه مبارک رمضان ۶ هزار نیازمند اطعام می شوند و علاقمندان م یتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 32259600 و 32279600 تماس حاصل کنند.

محلاتی با دعوت از مردم نیک اندیش برای مشارکت در این طرح اعلام کرد: خیران می توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۰۲۶۷۹ بنام موسسه خیریه «حجت ابن الحسن العسکری (عج)» کمک های نقدی خود را واریز کنند.

کد خبر 1048133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha