مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات پایان یافت

فلاح لاله زاری از پایان مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات به میزبانی سمنان خبر داد و گفت: با استقبال فعالان رسانه ای و خبری یک هزار و ۷۵ اثر به این جشنواره ارسال شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» با اشاره به اتمام هلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات گفت: در پایان مهلت دریافت آثار از بین ۳۳۱ نفر داوطلب شرکت در این جشنواره که ثبت نام کردند ۲۵۲ نفر موفق شدند آثار خود را در سامانه ثبت کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه از یک هزار و ۷۵ اثر دریافتی، ۷۵۹ اثر مربوط به بخش اصلی و ۳۱۶ اثر در بخش ویژه است افزود: در بخش اصلی ۲۲۹ عکس، ۱۴۹ گزارش (خبری و توصیفی)، ۱۳۱ مصاحبه، ۱۰۴ تیتر، ۱۰۲ سرمقاله و یادداشت و ۴۴ خبر دریافت شد.

 

وی ادامه داد: در بخش ویژه نیز ۱۲۹ کیلیپ، ۷۴ پادکست، ۶۱ طرح یا تصویر، پوستر یا اعلان، ۴۲ موشن گرافیک، شش انیمیشن و سه اینفوگرافیک به جشنواره مطبوعات و رسانه آیات ارسال شد.

 

فلاح لاله زاری استانهای تهران، سمنان و اصفهان را در صدر استانهای ارسال کننده آثار به این جشنواره معرفی کرد و افزود: تهران با ۲۷۱ اثر، سمنان ۲۵۶ اثر، اصفهان با ۹۶ اثر، مازندران با ۹۱ اثر و خراسان رضوی با ۸۸ اثربیشترین آثار را به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات ارسال کرده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه داوری آثار رسیده در جریان است گفت: اختتامیه چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات همزمان با ایام ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار و برترین ها معرفی می شوند.

کد خبر 1048138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha