اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی در البرز با جدیت انجام می شود

مقدم با اشاره به برپایی جلسات مستمر ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی در البرز با جدیت انجام می شود.

« ناصر مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت ستاد کرونا در استان البرز گفت: اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی در البرز با جدیت انجام می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: یکی از تدابیر لازم در جریان مقابله با شیوع بیماری کرونا، هدایت رفتار فردی و اجتماعی شهروندان نسبت به پرهیز از هرگونه تجمع است. 

 

وی با اشاره به اهمیت هوشیاری و ضرورت توجه مردم نسبت به قوانین و مقررات بهداشتی بیان کرد: کنترل نسبت به مبادی ورود و خروج استان با هدف مقابله با کرونا نیز بخش دیگری از وظائف ستاد مقابله کرونا است. 

 

وی اظهار کرد: تشدید اعمال محدودیت های کرونایی در قالب برپایی نشست های ستاد کرونا با هدف پرهیز از عادی انگاری بیماری کرونا در سطح جامعه از جمله اقدامات انجام شده در جریان ستاد اطلاع رسانی کرونا است.

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با بیماری کرونا در البرز خاطرنشان کرد: قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در البرز با اتخاذ تدابیر و تصمیم های متناسب با وضعیت استان هماهنگی و تصمیم گیری های لازم را با هدف حفظ سلامت مردم انجام می دهند. 

 

 

 

 

کد خبر 1048171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha