عملیات انتقال هوایی تجهیزات طرح آبرسانی به روستای صعب العبور ٱرزو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اجرای موفق عملیات انتقال هوایی تجهیزات و لوله های طرح آبرسانی به منطقه محروم و صعب‌العبور ٱرزو خبر داد.

«علی خدادادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از انجام عملیات انتقال هوایی تجهیزات و لوله های طرح آبرسانی به منطقه العبور ٱرزو از توابع بخش مرکزی شهرستان باغملک خبر داد و اظهار کرد: اهالی این روستا با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر دسترسی آن مدت مدیدی است که از استفاده آب آشامیدنی بهداشتی محروم مانده اند و به دلایل مختلفی آبرسانی به این منطقه با مشکلاتی مواجه شده و این کار بر زمین مانده بود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: با پیگیری های چند جانبه صورت گرفته از سوی اهالی روستا، نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و مجموعه جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک، پس از ارزیابی‌ها و بررسی های کارشناسی تیم امداد هوایی معاونت امداد و نجات برنامه ریزی های لازم جهت هلی برد تجهیزات، لوله ها و لوازم آبرسانی به روستای ٱرزو صورت پذیرفت.

 

وی با اشاره به نقش فعال جمعیت هلال احمر خوزستان در فعالیت های بشردوستانه و محرومیت زدایی اضافه کرد: با لطف خداوند و با هدف ارائه خدمتی دلنشین به اهالی مناطق محروم و کم برخوردار، این کار دشوار در ماه ضیافت الهی طی ۲ روز متوالی با بیش از هفت سوتی پرواز بالگرد این جمعیت و با تلاش کادر پروازی و اعضای جمعیت هلال احمر تحقق یافت.

 

خدادادی ضمن تقدیر از تلاش همه دست اندرکاران و پیگیری کنندگان به ویژه موسسه خیریه ثامن الحجج که این لوله ها را تهیه و جهت آبرسانی به روستای ٱرزو اهدا کرده اند ادامه داد: حال که این سنگ بزرگ و مشکل امکان انتقال تجهیزات مرتفع شده امیدواریم با تلاش مسئولان و متولیان امر در اسرع وقت این پروژه تکمیل و با نصب لوله ها امکان بهره مندی اهالی شریف این روستا از آب آشامیدنی بهداشتی میسر شود.

 

وی در پایان از همه گروه های جهادی دعوت کرد با ورود به این امور در اتمام و ثمردهی این پروژه نیز ایفای نقش ایفا کرده و تسریع ایجاد کنند.

 

کد خبر 1048238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha