۳۴۰ آشپزخانه مهدوی در کرمان راه اندازی شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: با مشارکت خوب خیرین تعداد آشپزخانه های مهدوی در استان به ۳۴۰ آشپزخانه افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ یحیی صادقی با اشاره به رشد کمک‌های مردمی به این کمیته امداد افزود: باوجود شیوع ویروس کرونا کمک‌های مردمی به این نهاد در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ بیش از ۱۶۰ درصد داشته است.

 

 


مدیرکل کمیته امداد استان حفظ کرامت و حرمت مددجویان را یک اصل کلی در کمیته دانست و بیان کرد: تلاش کرده‌ایم با ایجاد کد دستوری #034*8877 * ساده‌ترین روش زمینه پرداخت صدقات را برای مردم و خیران فراهم کنیم.

 

 


وی در ادامه خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای انجام کار خیر است و ما در مجموعه کمیته امداد این تجربه را کسب کرده‌ایم که خیلی از گره‌ها را می‌توان در این ماه مبارک باز کرد.

 


صادقی افزود: خیران و مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان می‌توانند در ماه مبارک رمضان با ارسال یک عدد (از عدد 1 تا ۵۰) به شماره همراه ۹۱۳۳۴۱۷۳۰۴ در برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان مشارکت کنند.

 


وی در پایان گفت: پیش‌بینی‌شده بود در ایام ماه مبارک رمضان ۳۱۳ آشپزخانه اطعام مهدوی به‌منظور پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان در سراسر استان راه‌اندازی شود که با مشارکت خوب خیران تاکنون ۳۴۰ آشپزخانه مهدوی در سطح استان راه‌اندازی شده است.
 

کد خبر 1048251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha