مشکلات اقتصادی کشور با اجرای انقلابی رهنمودهای رهبری برطرف می شود

حجت الاسلام قدرتی گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور با اجرای انقلابی رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام «نورالله قدرتی» در دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی بیان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور با اجرای انقلابی رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی برطرف می شود و تولید از مباحث مهمی است که نباید مورد تساهل قرار بگیرد.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: دشمنان نظام همواره برنامه‌ریزی ‌های متعددی را بر روی اقتصاد ایران انجام داده اند، در این میان دشمن بر روی مسائل اقتصادی متمرکز شده و با توجه به این شرایط تنها راه برون ‌رفت از این وضعیت، تقویت تولید داخلی و اتکا به توانمندی‌های کشور و ایستادگی است.

 

وی با اشاره به این که بر اساس منویات مقام معظم رهبری تمام اجزای نظام باید برای تحقق این هدف مهم تلاش کنند، افزود: طی سال‌ های اخیر کارهای خوبی در این حوزه انجام شده و بی شک تحقق این امر از عهده دولت به تنهایی برنمی‌آید، از این رو قوه قضائیه هم به ویژه بعد از انتصاب آیت اله رئیسی بر آن است که به بخش خصوصی و دولت در این بخش کمک کند تا تولید داخل مورد حمایت قرار گیرد.

 

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: این ستاد به منظور تقویت و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی در سطح استان  فعال شده و در این حوزه سعی بر این است چالش‌ها و موانع حقوقی و قانونی سر راه تولید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برداشته شود.

 

وی افزود: بهترین خدمت به مردم رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم است و بر همین اساس هم مقام معظم رهبری سال های متمادی را در حوزه اقتصاد نامگذاری کردند تا تمرکزها بر این اصل مهم افزایش یابد.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: اولویت بندی مشکلات باید در دستور کار قرار گرفته و واحدها بر حسب اولویت‌ها و بحران در کارگروه های ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مورد رسیدگی قرار گیرند و در این مورد مورد پایه های اطلاعات موجود نزد اعضای ستاد است.

 

وی خاطر نشان کرد: تولید کنندگان  باید مدیران را حامی خود و تولید بدانند و با خیال راحت و تمرکز بیشتر به دنبال تقویت صنعت و اقتصاد کشور باشند.

 

حجت الاسلام قدرتی یادآور شد: یکی از راهکارهای اساسی برای پیشگیری از وقوع جرم فعال کردن واحدهای تولیدی و اشتغال است، به طور حتم با ایجاد اشتغال و رفع بیکاری، از ارتکاب جرائم و ناهنجاری های اجتماعی کاسته شده در نتیجه ورود پرونده‌ها به سیستم قضایی هم کاهش می‌یابد و مهم تر از همه موجب دلگرمی مردم به نظام اسلامی خواهد شد.

 

کد خبر 1048258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha