سند تحول فرهنگی منطقه جنوب شرق در حال تدوین است

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: سند تحول فرهنگی منطقه جنوب شرق از سوی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در حال تدوین است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام سجادی» در دیدار با امام جمعه ایرانشهر و جمع از مسئولین حوزوی و نهادهای فرهنگی ایرانشهر با اشاره به فضای کار فرهنگی فراوان منطقه اظهار داشت: منطقه جنوب شرق فضای زیادی برای کار فرهنگی دارد و ما در این مسیر به مشورت و همکاری همه دستگاه ها در زمینه های مختلف نیازمندیم.

 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی  شعبه جنوب شرق در ادامه برخی از اشکالات فضای تبلیغی منطقه را تشریح نمود و بیان داشت: نسبت به مشکلات و معضلات تبلیغی منطقه نباید بی تفاوت بود و باید این مشکلات به مرور حل شوند.

 

وی کمک به مبلغینی که در مناطق محروم کار تبلیغی انجام می دهند را در الویت دانست و تصریح نمود: مبلغینی که در مناطق محروم جنوب شرق و در فضای کاری سخت فعالیت تبلیغی انجام می دهند و این مناطق را برای تبلییغ انتخاب می کنند باید در الویت قرار گیرند تا باعث انگیزه بیشتر آنان شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین سجادی در ادامه گفت: نسبت به طلاب استان سیستان و بلوچستان نباید بی تفاوت باشیم و همه تلاش خودمان را در راستای ارتقاء سطح کیفی و آموزشی طلاب این منطقه به کار بگیریم و ضعف های آموزشی آنان که امروزه به یک معظل تبدیل شده است را رفع نماییم.

 

وی در پایان به تدوین سند تحول فرهنگی منطقه جنوب شرق اشاره داشت و بیان نمود: سند تحول فرهنگی منطقه جنوب شرق از سوی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در حال تدوین می باشد که در این سند موضوعات و راهبردهای مورد نیاز در عرصه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی جهت تحول منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به زودی منتشر خواهد شد.

کد خبر 1048260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha