توزیع ۱۵۰ پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند در آبیک

احمدیان از توزیع ۱۵۰ پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند و به مناسبت ماه مبارک رمضان در آبیک خبر داد.

«حسین احمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: امسال هم در ماه مبارک رمضان مسجد شهید کاظمی آبیک تعطیل نیست و با توجه به شرایط موجود و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، فعالیت خود را در قالب های مختلف به مردم ارائه می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) مسجد شهید کاظمی آبیک ادامه داد: فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) در عرصه برنامه های فرهنگی، کمک به نیازمندان، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، طبخ و توزیع غذای گرم و برنامه های ضیافت نور برنامه یزی شده و به اطلاع مردم محله رسیده است.

 

وی عنوان کرد: به منظور کمک به نیازمندان و تهیه بسته های معیشتی شماره کارتی اعلام شده تا مردم خیر و نیکوکار بتوانند در این اقدامات خداپسندانه مشارکت داشته باشند که بر این اساس افراد می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۷۹۶۹۲۹۴ واریز کنند.

 

احمدیان خاطر نشان کرد: با کمک مردم خیر و نوعدوست، توانستیم در مرحله نخست طبخ و توزیع ۱۵۰ پرس غذای گرم را توسط کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) آبیک داشته باشیم و این تعداد غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

وی یادآور شد: این فعالیت ها با مشارکت خیران و اعضای فعال کانون امام باقر (ع) ادامه دارد و ان شاالله بتوانیم با این اقدامات رونقی به سفره های خانواده های نیازمند دهیم.

 

کد خبر 1048263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha