خیرین استان اردبیل در پویش «ضیافت همدلی» همکاری کنند

ستاری با اشاره به اجرای پویش «ضیافت همدلی» با همکاری موسسه های خیریه در ماه مبارک رمضان برای حمایت از مددجویان بهزیستی استان، گفت: خیرین استان اردبیل و شهروندان در این پویش همکاری بیشتری داشته باشند.

«بهزاد ستاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پویش «ضیافت همدلی» با همکاری موسسه های خیریه در ماه مبارک رمضان برای حمایت از مددجویان بهزیستی استان اجرا می شود.

 

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: این پویش با هدف جلب مشارکت های مردمی برای کمک و حمایت از مددجویان بهزیستی است تا در این روزهای سخت بیماری کرونا مرهمی بر کاهش مشکلات آنها باشد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: از عموم همشهریان و هم استان ها دعوت می شود تا با مشارکت در این طرح از جامعه مددجویان بهزیستی حمایت کنند.

 

ستاری خاطر نشان کرد: علاقمندان برای مشارکت در این پوشش می توانند با مراجعه به موسسه های خیریه در سطح استان و یا از طریق شماره کارت  4167-9460-9570-6367 کمک های خود را واریز و یا به شماره حساب 41750345418711919 واریز کنند.

 

وی اظهار داشت: این خدمت رسانی با رعایت کرامت انسانی با همدلی مردم، موسسه های خیریه و سازمان های بهزیستی صورت خواهد گرفت.

 

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل افزود: مردم و خیرین استان اردبیل هر ساله حمایت های خوبی از برنامه های خیرخواهانه بهزیستی دارند و امیدواریم امسال نیز شاهد این حضور خداپسندانه باشیم.

کد خبر 1048338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha